Декани и заместник декани…

Какво се случи днееес. Нещата, мисля си, се задълбочават. За първи път ми отказаха, неофициално, както и още много други работи.

Ще започна с посещението си при доц. Николов, който нямал време да говори с декана и да предвижи моят въпрос. Така се случи, докато бях там, обади се Чобанов и доц. Николов отиде да говори с него. Върна се леко шокиран и развълнувано ми каза, че 100% не може, горе казал шефът как вече е обсъждано и такава ерес не е възможна ( някои колежки бяха до мен и видяха).
Аз, разбира се, се поинтересувах къде мога да намеря аргументите за тези минали откази, какво се е обсъждало. Или по-точно протоколите от заседанията на факултетния съвет. И питам дали да не говоря още сега с декана. Казаха ми, че подготвял професура и бил много нервен. Отказах се да говоря сега с него.
Бях насочен към секретраката, там проведох дълъг разговор. Бях убеждаван, че не знае къде са, че няма смисъл ( “Няма да ти позволят”), че имало някакво момиче преди, което не знам си кво, сам да си намеря протоколите, тя(секретарката) е била майчинство и т.н. Като подкрелние беше извикана Долорес Ботева (мисля, не съм 100% сигурен), на която по телефона и каза, че некав иска да пита разни работи. Тя довтаса с един учебен план да ми покаже, че там няма дипломна работа (изненадващо) и че аз не може да завърша с такава. 23424234 пъти им казах, че не аз искам да завършвам с дипломна лично.Техният мотив да не може е: Няма го в учебния план.Пак им потворих, че искам протколи. Викат отиди питай декана, който отговаря за учения план – доц. Иван Иванов.
Тази среща беше уникална, само защото показва как стоят нещата при тези хора. Говоря с него, обяснявам му и го питам дали знае какви са тези аргументи или кога е било заседанието. Не помни точно кога, но той има аргумент, които НЯМА да ми каже, защото аз ЩЕ ГИ РАЗПРОСТРАНЯ. Ебаси работата, има тайни и явни аргументи ли? Заявява ми : ” Да се ръководи писането на дипломна работа е отговорна задача.” Аз го питам, дали това не значи, че според него няма отговорни преподаватели. Той ми казва, че нямал това предвид и млъква. Според мен на тези хора им трябва ОЩЕ пари да им се дадат, че досега са им малко. Държавата да УТРОИ субсидията!
Накрая пак говорих с доц. Николов, той в общи линии ми каза, че ще получа писмен отговор, с аргументи, след вторник, когато има декански съвет. Декански съвет бил съвет за филтриране на предложенията, преди Факултетния съвет, и там разбира се няма представители на студентите.

Следващия ход трябва да бъде, след отказа във втотрник на декански съвет, да се внесе отново да Факултетен от нашите представители в Студентски съвет. Доц. Николов ми подхвърли и идеята да организираме дебат с тях, след като ни откажат ( поне аз мисля, че ще го направят).
Скоро ще имам нужда от помощ. Представителите в СС, ако не са заети нещо и други доброволци ще са добре дошли. 🙂 Пишете и коментирайте, ако съм сам на ТЯХ им е по-лесно 🙂 Мерси!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Декани и заместник декани…

  1. Ivan Ivanov says:

    Ето защо преподавателят не трябва да коментира административни дела със студентите или техен представител, без значение кой и е и какъв е. Накратко казано те обещават всичко с единствената си цел да се доближат до тяхното желание, независимо дали го има в Правилника или не. Примери бол, мога и да конкретизирам. Но най-тежкото е, че дори и като напрвиш нещо в полза на студента като преподавател, разбира се. Той самият студент дори е не те поздравява в коридора при евендуална среща. Наблюденията ми показват, че студентите, към които съм бил неотстъпчив са много по-уважителни.

    За да не бъда подробен и най-вече отегчителен и да не се приеме това като “конско” ще се спра само и единствено на конкретния случай. Проведохме разговор с един студент, който не запомних и доре да го срещна по коридора няма да го позная. Да, отговорите ми бяха подобни и близки до цитираните в това писъмце. Не виждам нищо лошо, а и НАИСТИНА не очаквам и не желая студентът с който съм говорил за разпространява нашия разговор, и както виждам той се появи в интернет. Ето още един пример за безпринципност и некоректност.

    И за да завърша, ако искам думите ми да стигнат до студентите по каквито и да било теми, аз ще нямеря начин и форум, където да ги кажа. Ако студентите искат мнение на зам. декана на Стопански факулет да ме поканят на отворена среща с тях и да коментираме. Тогава няма да поставям условия и няма да се притеснявам от факта, че думите ми се разпространяват, защото са казани публично.

    Използвам случая да поздравя студентите с настъпващия празник на славянската писменост 24 май като има пожелая здраве и творчески успехи и разбира се нека светлината огрява пътя им в живота.

    Иван Иванов
    зам.декан Стопански факултет

Leave a comment